wtorek, 1 października 2013

STRACH MA WIELKIE OCZY

Mhh to moj pierwszy blog i mam nadzieje ze uda mi sie go dosc regularnie prowadzic.


Wiec, mam 2 moich robaczkow, Maks ma 4 lata a Błażej 15 miesiecy dzis konczy, i to właśnie o nim będę tu więcej pisać. Błażej Urodzil się 1 lipca z 10 punktami bylo wszystko ok po 3 dobach wyszlismy do domu maly byl bardzo grzeczny,Az pewnego dnia, byl piatek 20 lipiec maly pod wieczor byl bardzo niespokojny, wiec pojechalismy na IP tam jesli mozna nazwac to badaniem zbadal go pan dr po czym stwierdzil ze maly ma kolke niemowleca, mhh troche mnie zdziwilo to ( maly mial 3 tyg i goraczke 39 st) ze przy kolce jest tak wysoka goraczka, wyslal nas do domu z zaleceniami. No coz zrobilismy tak jak  nam kazano, ale nie stety na drugi dzien trafilismy najpierw do szpitala w ilawie gdzie pani dr zobaczywszy malego powiedziala ze ja mam sie przygotowac na najgorsze bo stan jest krytyczny. Szybka reakcja p.dr. uratowala malego jak sie okazalo maly mial bakterie pospocznicy czyt. sepsa
gdybysmy spoznili sie kilka minut bylo by po malym, po czym przewieziono nas na oddzial intensywnej terapii w olsztynie, maly spedzil tam caly weekend, po czym przeniesiony zostal na normalna sale w ktorej moglam byc z nim, jak sie okazalo po dalszych badaniach Blazej mial zapalenie opon mozgowo rdzeniowych,i tk przelezelismy 3 tyg w szpitalu.Maluszek moj byl jednym z ulubionych pacjentow jak i zarazem bardzo wielkim glodomorrrem :) pielegniarki jak przechodzily kolo naszej sali to juz nawet nie patzaluy co robimy bo maly uwielbial wisiec na cycusiu mamusi 



zdkecia ze szpitala. Mam nadzieje ze uda mi sie dalej to prowadzic i byc na biezaco co u nas

1 komentarz: