sobota, 5 października 2013

IP WITAJ !!

No i niestety musielismy dzis zawitac na IP, jej jak ja nie lubie tam jezdzic po tym co przezylam rok temu ale coz jak mus to mus, mhhh ale lekarz byl dzis niczego sobie he he :) nawet moj Maks zauwazyl ze chyba mamusia sie mu spodobala, bo jak wyszlismy z gabinetu to maks do  mnie mamo, ale ten pan dr sie na cb patrtzal, chyba mu sie spodobalas:)No ale do rzeczy, po osluchaniu jednego i drugiego , bo obu osluchiwal( maks ma od 3 tyg kaszel nic nie schodzi) Mily pan dr stwierdzil ze wszystko czyste i ladne, a wiec pytam skad u Maksa ten kaszel, a on ze da nam jeszcze jeden syrop jak po 3 dniach nam nie przejdzie to mamy zjawic sie u pani dr po skierowanie do alergologa bo moze cos na tle alergicznego byc. Natomiast co do Blazeja rozwnierz czysto, ale kazal podawac ten syrop co p. dr nasza wczoraj i jesli by mi sie cos nadal nie podobalo u niego albo zaniepokoilo to spowrotem przyjechac, i na oddzial, no ale odpukac Maly bawi sie i smieje :)
Wrzuce dzis zdjecia ale starsze niestety bo nie mam dzisiejszych ale napewno bede wstawiac nowosci, a i moje dzieciatko nabilo sobie dzis pierwszego guza na czolku


ostatnie foto przed wyjsciem

3 komentarze:

  1. Ojejku, to faktycznie dziwne, że osłuchowo są czyści, a kaszel mają. Zdrówka życzę:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj aniu mowie ci masakra jeszcze wieczorem maly mi zwymiotrowal, mialam pogotowie wolac bo tak ciezko oddychal ale za chwile mu przeszlo i bylo oki

    OdpowiedzUsuń