czwartek, 28 listopada 2013

I znowu musimy jezdzic po lekarzach

Dawno nas tu znowu nie było, ale tyle sie dzieje ze nie wiem od czego zaczac.
W poniedzialek bylismy na wizytach w Olsztynie u audioprotetyka, no i musimy sie w styczniu zrejstrowac na badanie ABR bo na ten rok nie ma terminow, potem mielismy wizyte u neurologa, pani dr zbadala malego wypytala o wszystko no i... nie podoba sie jej malego chod wiec musimy jechac do pani dr do Lubawy zeby wiedziec czy nie musimy jezdzic na rehabilitacje, w papierach ze szpitala z tamtego roku pani dr zauwazyla ze maly mial niedomykalnosc zastawki mitralnej, i drozny otwor owalny z przeplywami, i musimy jechac do kardiologa, zlecila nam tez okuliste bo lepiej zeby go lekarz zbadal no i psychologa udalo nam sie umowic juz wizyty mamy 23 stycznie plus tego samego dnia badanie eeg 12 ;lutego psycholog i 26 lutego, no to by bylo w sumie na tyle mam tylko nadzieje ze wyjzie nam dobrze
W srode mielismy komisje w Elblagu odwolujaca sie i nie dostalismy decyzji od razu musimy czekac 2 tyg mam nadzieje mala ze sie uda, trafilismy na 2 panow,(dr i psycholog) no i pan dr stwierdzil ze ja musze isc ze soba do psychologa bo czeka mnie duzo pracy z Blazejem a psycholog mi w tym pomoze zebym mogla umiec z nim pracowac. Powiedzial rownierz ze dobrze iz dostalismy skierowanie na badanie EEG bo wowczas wyjdzie czy maly nie ma uszkodzonej komory sluchowej, jesli bedzie miec ja uszkodzona to niestety ale nic nam juz nie pomoze ani aparaty ani sliomaki moze rownierz byc uszkodzona komora z zylkami krwi ktore po jakims czasie beda sie zamykac i obumierac


2 komentarze:

  1. O mamciu! Tyle tego wszystkiego macie, że naprawdę przyda Ci się pomoc i wsparcie rodziny a jak zajdzie potrzeba to i psychologa. Trzymam kciuki, aby komisja dała pozytywną decyzję i zdrówka dla Błażejka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to najeździcie się po lekarzach, ale to wszystko dla dobra Błażejka. Oby to badanie eeg wyszło dobrze. Ja kiedyś miałam to badanie i lekarz z wykresu odczytał ze było mi zimno podczas tego badania ;)

    OdpowiedzUsuń