środa, 6 listopada 2013

No i sie zaczelo :)

No tak tak jak w tytule wspomniałam… nmoje dziecko zaczelo  chodzic a moze raczej  biegac zamiast chodzic po malu to zasuwa jak nicJ ostatnio nabil sobie małego guzaJ ale już schodzi… no i kurde od poniedziałku musze moich 2 panow zostawic na 3 dni z samych boje co to będzie bo malego ciezko upilnowac wystarczy nie domknac drzwi odwrocic sie na chwile i juz go nie ma  … a zostaje dlatego ze ja jade z maksem na badania do warszawy bo mlody ma cos z nozkami i pani dr podejrzewa ,,konskja szpotawosc'' zle je stawia i pan dr podejrzewa u niego jeszcze jakas chorobę i  jak będzie mieć ta chorobę to nie może mieć zrobionej operacji… tzn może ale musi mieć specjalne znieczulenie,,, aj czasem mam dosyc ale co  mam zrobićJ najważniejsze ze ten na gorze czuwa nad nami tu wszystkimi i się nani opiekuje. No a babel zaczyna coraz więcej rozumować.Jestem  zadowolona bo logopeda super z nami  cwiczy i daje nam fajne ćwiczenia do domku jedno mialemu się bardzo podoba i co wezmie do raczki to cwiczy bo ma wydawac przy tym fajne dzwieki takir długie eee lub aaaa lub oooJ i jemu to sie bardzo podoba... N a dworze mamy jesien juz niestety

A tak swoja droha kochani to bylabym wdzieczna tzn maly bedzie zadowolony..., zbliza sie okres podatkowy i bysmy byli wdzieczni o przekazanie 1% jak ktos chce:) wystarczy w fundacji ,, zdazyc z pomoca'' wpisac imie i nazwisko malego,, Błażej Malczuk'' i tam wszystko wpisane jest 

1 komentarz:

  1. Ja już Ci pisałam i napisze raz jeszcze, że będę miała to w pamięci i na pewno od nas w przyszłym roku 1% będzie dla Błażejka:)

    OdpowiedzUsuń